Thursday, May 20, 2010

ناراحتي يك آذربايجاني اصل


از حرفهای علي دايي در مصاحبه اي كه پس از بازي با گسترش فولاد انجام داد، چنين متبادر شد كه گويا در ميان آن جمع پنجاه هزاري نفري حاضر در ورزشگاه فقط يك آذربايجاني درست و حسابي و اصل وجود داشته، و خودش بوده‌است.  در مصاحبه ديگري كه در زير قسمتي از آن را خواهيد خواند، ايشان اظهار ناراحتي كرده در مورد اينكه چرا رسانه ها بدون اطلاع از صحت و سقم خبر مشكوك حمله فيزيكي بعد از اتمام بازي را به سرعت منتشر كرده‌اند.
يقينا كارهاي علي دايي تا آنجا كه به شخص خود مربوط مي شود به احدالناسي ارتباط ندارد؛ ولي اي كاش علي دايي كه با توجه به مصاحبه مورد اشاره قبلي، درباره منش و رفتار و احساسات آذربايجاني‌هاي اصيل به زعم خود تعاريفي دارد، به اين خاطر هم ابزار ناراحتي مي كرد كه انتشار اخبار كذب باعث وارد شدن خدشه به حيثيت ميليونها آذربايجاني هم مي شود، و اي كاش،  تكدر خاطر و گلايه اش از رسانه ها، فقط به خاطر نگراني خانواده و آشنايانش نبود!

" سوال: دليل ناراحتي شما از برخي از رسانه ها پس از اتفاقات تبريز چه بود؟
دايي: چون خبر نادرست اعلام شده بود. من نمي گويم اتفاقي نيفتاده است اما از رسانه ملي دلخورم که اگر خبري را مي بيند از صحت آن مطلع شود و بعد خبر را منتشر کند.

سوال: بالاخره متوجه نشديم شما چرا ناراحت هستيد، به دليل اينکه خبر زده شده يا به دليل اينکه خبر پررنگ تر شده است؟
دايي: همه ما خانواده داريم. من در ايران و حتي خارج از کشور دوستان زيادي دارم اما با خبري که پس از بازي با گسترش فولاد منتشر کرديد شب من و خانواده ام را خراب و تلخ کرديد. هيچ جاي دنيا اين طور نيست.

سوال : از کدام قسمت خبر ناراحت بوديد؟
دايي: وقتي که خواندم حرفي از چاقو به ميان آمده يا علي دايي راهي بيمارستان و درمانگاه و بستري شده است، ناراحت شدم. شما قضاوت کنيد اين خبر درباره خودتان از رسانه ملي پخش شود. چه اتفاقي مي افتد؟

سوال: طبيعتا ناراحت مي شويم.
دايي: خدا پدر شما را بيامرزد. خدا وکيلي بايد با اين حرف ها يک مستند بسازيد و به مردم نشان دهيد. با حرف هايي که پس از بازي با گسترش فولاد منتشر شد فقط مي گويم نياز به ساختن يک مستند است."

- Football3.ir | من با حاج حبيب يا علي گفتم بدون او كار نمي كنم. (view on Google Sidewiki)

مطلب قبلي وبلاگ را هم بخوانيد: "دايي نبايد ناراحت باشد".

No comments:

Yazıları Latin əlifbasında görmək için, mətni kopi eləyib gedin Köçürgə`yə:

köçürgə yazılımı