Saturday, March 13, 2010

كاربرد ليزر توسط تراختور و آلزايمر گرفتن بازيكن رقيب


براي ما چنين كارهايي عادي شده؛ باز تراختور و طرفدارانش يك نمايش خوب و فرهنگي نشان دادند، حالا دوباره مي خواهند براي بازي ديروز اما و اگر آورده و موارد كذب مطرح كنند. ما كه در تلويزيون ديديم اين كادر فني استيل آذين بود كه هر دفعه حملات تراختور و تشويقها شدت مي گرفت، كنار زمين قشون كشيده و جهت سرد كردن بازي حاشيه مي آفريدند و مي خواستند وقت بازي را تلف كنند و اين اظهر من الشمس بود.

همان بازيكني كه در جام جهاني 2006، تكل هوايي اش صورت لوييس فيگو را مورد نوازش قرار داد، يادتان هست؟ آمده و گفته:
دیگر پایم را در تبریز نمی گذارم، تراکتورهیچ وقت استقلال و پرسپولیس نمی شود...
...از ترقه انداختن و لیزر انداختن بگیرید تا بدترین فحش هایی که باور کنید من در هیچ کجای دیگر نشنیده بودم. باور کنید اگر تماشاگران استقلال و پرسپولیس یک صدم این کارها را انجام می دادند یکسال از حضور در ورزشگاه ها محروم می شدند اما نمی دانم چرا در تبریز از این اتفاق ها نمی افتد....تراکتورسازی تا صد سال استقلال و پرسپولیس نمی شود و جایگاه این تیم را پیدا نمی کند. (سايت گل / 22 اسفند 88)

جدا از اينكه مشعوف شديم تبريز آن قدر پيشرفت كرده كه تماشاگرانش از تكنولوژي ليزري جهت اختلال در بينايي چشمان بازيكنان تيمهاي مقابل استفاده مي كنند تا برنده شوند(احتمالا پروفسور علي جوان، كاشف ليزر كه اصالت تبريزي هم دارد، در اين مورد شخصا به تراختورچي ها مشاوره داده تا قادر باشند از فاصله مثلا صد و پنجاه متري ، بدون رعشه دست، و با وجود جابجايي مداوم يك دروازه بان چالاك، اشعه را درست بتاباند به مردمك چشم گل كيپر!)، بهتر است از تماشاگران تبريزي خواهش كنيم كه از ليرز طوري استفاده كنند كه بازيكن رقيب مشاعر خود را از دست ندهد و آلزايمر زود رس نگيرد. اين حرفهاي كعبي را بخوانيد كه درست همين ده - دوازده روز قبل در مورد طرفداران استقلال بيان شده است:
چرا کسي تماشاگران استقلال را محروم نمي کند؟...
تماشاگران استقلال به من ، علي کريمي و نيکبخت به شدت فحاشي کردند. چرا کسي آنها را محروم نمي کند؟
... واقعا متاسفم که اين فحاشي ها برعليه بازيکنان عادي شده است. نه تنها به نيکبخت بلکه به من و کريمي هم فحاشي کردند. چرا کسي تماشاگران استقلال را محروم نمي کند ؟ اميدوارم عزيزمحمدي که آن بالا نشسته بود اين ها را ديده باشد.به شدت فحاشي کردند. چرا کسي آنها را محروم نمي کند؟ (خبرگزاري پانا / 10 اسفند 88)

البته ناگزير از نوشتن چنين مطلبي شدم و گرنه حال و حوصله پرداختن به تمارض و مظلوم نمايي چند  بازيكن نما را ندارم! چون معمولا در اين مملكت چنين ادعاهايي حجت واقع مي شود و به آنچه دقت نمي شود رفتار بي نظير تماشاگران با فرهنگ تيراختور است.

ب. ن:

گويا قضيه نور انداختن به اصطلاح ليزري روي صورت دروازه بان استيل آذين صحت داشته است كه البته حين بازي هم با تماشاچي خاطي شناسايي شده و از ادامه عملش جلوگيري شده. اين طبيعي است كه در ميان صد هزار نفر درصد بسيار ناچيزي بخواهند كارهاي ناشايست بكنند. همين شناسايي شدن فرد خاطي نشان از آگاهي ديگر طرفداران با فرهنگ تراختور است كه اجازه چنين كارهايي را به آن عده معدود و به اصطلاح تماشاگر نما نمي دهند. و يك نكته مهم  را هم بايد يادآور شد و  آن عدم تاثير تاباندن نور بر عملكرد دراوزه بان استيل  است، چون چندين شوت دقيق و محكم از سوي دروازه بان استيل آذين مهار شد. همچنين بايد اين را هم متذكر شوم كه مقصود از نوشته فوق اظهارات متناقض بازيكني است كه عكسش هم درج شده.


3 comments:

mehdi said...

بو خبر ده اؤنملی دی:
حميد استيلى پس از شكست تيمش مقابل تراكتورسازى تبريز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه تيمم در اين ديدار شكست خورده است اما به عنوان يك آذرى زبان از پيروزى تراكتور سازى خوشحالم و اين پيروزى را به همه مسئولان و طرفداران اين تيم تبريك مى گويم. من اميدوارم روزى سرمربى تراكتورسازى شوم
http://iransport.ir/

Anonymous said...

http://www.seemorgh.com/entertainment/default.aspx?tabid=2418&conid=56551

عزیز؛ این عکس خبرگزاری مهر است که نشون می ده طرفدار های تراکتور این کار رو انجام دادن.

من طرفدار هیچکدوم نیستم ولی انکار واقعیت هم درست نیست.

Unknown said...

دوست ناشناس! لطفا موقعي كه نظر مي دهيد مطلب را با دقت بخوانيد. مخصوصا قمست "پ.ن." را

Yazıları Latin əlifbasında görmək için, mətni kopi eləyib gedin Köçürgə`yə:

köçürgə yazılımı